Saturday 4 November 2017

Cara Membuat Ea Forex Percuma


Pakej Forex percuma Mahukah anda jika saya berikan anda Satu pakej forex yang lengkap Secara percuma Tanpa anda Perlu keluarkan Wang untuk membeli pakej ini Jika YA, teruskan membaca kandungan blog ini untuk cara mendapatkan pakej forex percuma in i Jika anda seorang yang Baru ingin menceburi forex bidang , strumento mencari, software, pakej, ebook, indicatore, consulente esperto Dan a giacere lain, tetapi Tidak mahu mengeluarkan più soldi untuk membeli ebook forex dan pelbagai Lagi, Disini tempatnya Jika anda inginkan pakej lengkap forex ni. Pakej PFP yang saya berikan Adalah Dalam bentuk VERSIONE dimana ianya Bukan trial. Saya Tidak seperti Mana Mana individu yang memberikan Satu pakej kemudian menyuruh anda membuat belian Produk lain. Ini Bukan lista building. Saya Tidak meminta email anda untuk tujuan promosi benda Lain dan lain . Saya seorang tempo pieno commerciante Selama Lebih 5 tahun Dalam bidang forex semenjak tahun 2008 dimana akaun standard di mini dan Mulai popolare diperkenalkan kepada ramai. Dalam tempoh 5 tahun ini saya sentiasa mengkaji dan mempelajari ilmu forex Sambil membuat di trading forex a tempo pieno untuk memastikan pendapatan forex saya sentiasa Kekal untuk memastikan saya dapat menikmati Hasil yang memberangsangkan dan Secara Terus Terang saya katakan, Selama saya berkecimpung Dalam forex bidang, saya Tidak pernah Lagi bekerja dengan mana mana kompeni atau Syarikat. Duit Hasil forex merupakan pencarian Utama saya daripada dahulu sehingga Kini, Malah sehingga Saat ini, saya Masih seorang trader a tempo pieno. Saya memilih untuk menjadi tempo pieno commerciante kerana saya boleh mempunyai masa terluang dengan keluarga dan untuk hobi saya. Terus Terang saya katakan duit forex yang dapat saya Lebih banyak daripada jumlah Gaji yang dapat saya saya semasa Masih bekerja dengan kompeni. FOREX Tidak Akan menjadikan anda seorang yang Kaya atau jutawan sekelip Mata (jika modale kecil) tetapi dapat menambah pendapatan sedia Ada, mungkin Lebih banyak daripada Gaji sedia ada. Forex Lebih Mudah (saya kira) dan dapat Melihat Hasil Mulai dari hari Pertama melakukan trading dal vivo (trading dengan akaun sebenar).Malah forex Juga boleh Secara dilakukan parte tempo dimana ianya bebas dilakukan pada waktu selepas bekerja (mengikut waktu Aktif) Ini Lebih Mudah kerana Kini (Tidak seperti semasa saya Mula forex trading) semua individu boleh membuka akaun forex sebenar dengan modale Serendah USD1 RM3.70 (saya kira Lebih baik kiranya anda Mula dengan modale USD10) dengan mediatore pilihan semenjak saya memulakan trading, saya Kira mediatore yang saya rekomenkan kepada anda Adalah mediatore yang terbaik Bagi saya, kerana ini Bukan Sahaja Mudah Malah: - pilihan untuk Membuka ISLAMICA CONTO (senza scambio, senza copertura) Mudah untuk Urusan Deposito Dan Prelievo (Hanya mengunakan IB di Malesia) Banyak Jenis pilihan Akaun negoziazione (Mini, dengan standard pilihan leva 1: 100 dan banyak Lagi) fx di Benvenuto Yang diberikan Sehingga 30 ( Jika anda mendepositkan modale USD100 fx anda dapat USD30 dan jika di campur modale anda Lebih Besar iaitu USD130, ini bermakna commercio dengan molto yang Lebih besar seterusnya peluang menghasilkan keuntungan yang Lebih Besar) Contest Pertandingan Yang menawarkan hadiah terbaik bagi commerciante Yang mendeposit USD1500 commercio akaun kedalam mereka. (Boleh Rujuk Sito Ufficiale untuk Maklumat Penuh) Malah Lebih banyak kelebihan yang anda dapat dengan memilih mediatore InstaForex yang saya rekomenkan kepada andaA pa yang saya akan berikan kepada anda Disini saya akan berikan kepada anda Satu pakej lengkap PFP dimana ianya mengandungi Panduan base Pembelajaran forex Panduan Advance Dan Teknik Teknik forex Expert Advisor (robot trading automatico) Manuale Template Dan Indicatore Forex Cara Installare Template, Indicatore, Robot Dan Cara Mengunakannya Jadual Trading forex Waktu Malesia Yang Sesuai fx Ebook Untuk Anda Kenapa Saya Berikan Secara percuma Saya ingin berkongsi kepada anda ilmu ilmu forex yang ada saya dan tidak mahu menjualkan kepada sesiapa pun. Walaupun saya boleh Pilih menjualkannya untuk, tetapi saya Tidak mahu. Saya Tidak mahu semua yang Baru Dalam bidang forex atau yang ingin menceburi forex bidang, mengeluarkan modale più Hanya semata mata untuk membeli ebook, software dan lain lain, sepertimana Yang saya Buat Satu masa Dulu. Bukankah Lebih baik jika eun gunakan duit (yang kiranya untuk membeli ebook dan lain lain) dijadikan modale tambahan kepada akaun forex anda atau mengunakan duit itu untuk perbelanjaan Harian Bagaimana Untuk Mendapatkannya Secara percuma Apa yang Perlu anda lakukan untuk mendapatkan pakej PFP ini Adalah dengan Daftar Akaun Instaforex mengikut Panduan yang disediakan Anda Perlu untuk registrare akaun Baru mengikut Panduan yang disediakan. Kemudian Depositkan sedikit modale ke Dalam akaun InstaForex yang anda registrare mengikut Panduan dan kemudian Buat pengesahan dengan maklumat yang saya Perlu, kemudian Dalam tempoh 1jam - 24jam saya akan hantar pakej PFP ini kepada anda melalui email. Sebarang Pertanyaan Bolehlah email Saya di Zulfizangmail Jika anda Tidak dapat menekan Butang pengesahan anda bolehlah hantarkan maklumat yang saya perlukan kepada email saya dengan cara berikut Tajuk-mail. Saya Mahu Pakej PFP ini Nama: Email. (E-mail Pastikan yang betul supaya saya dapat hantar pakej ke email anda) n Akaun Forex. (Yang anda dapat setelah registrare mengikut Panduan yang disediakan) Dan Hantarkan kepada saya melalui e-mail. zulfizangmailPengenalan MQL 4 MQL4 Adalah bahasa pemrograman yang terdapat pada piattaforma MetaTrader 4. MQL4 ini palizzata Umum digunakan untuk membuat Expert Advisor (EA), indicatore personalizzato, dan Script. Expert Advisor EA. seperti yang Sudah Kita ketahui, programma di Adalah untuk commercio mengotomasi anda berdasarkan logika2 dan paramater2 tertentu. Indicatore personalizzato. hampir sama seperti EA, Cuma Tidak Bisa melakukan trading. Dan dapat indicatore function2 menggunakan. Script. sama seperti EA, Hanya Saja dilakukan Hanya 1x saat dijalankan script. Untuk membuat programscript dengan MQL 4, caranya cukup Mudah, cukup jalankan Saja MetaEditor. MQL4 ini struktur sintassi dan nya mirip CC. Jadi kalau Udah kebiasa dengan CC, harusnya ga akan mengalami kesulitan membuat programma dengan MQL4. Kesulitannya debug mungkin Saat. Lebih lanjutnya, MQL4 dapat melakukan interkoneksi dengan DLL file. Hal tersebut memungkinkan pemrograman yang Lebih kompleks dan rumit, dan tentu Saja, sangat memungkinkan untuk disusupi spywarevirus Oleh pembuat EA (terutama yang Pakai DLL). Bagian 2 - Contoh EA Bahasan yang Pertama, Adalah EA (EA setelah, Baru kita akan membahas personalizzato indicatore di script dan). Untuk memulai membuat EA, setelah masuk MetaEditor, Pilih File - Nuovo - Pilih Expert Advisor, Lalu masukkan Copyright dan link Lalu anda akan mendapat codice kira2 seperti ini: Yang Di Dalam init () dijalankan 1x Saat tabella EA Pertama kali di trascinamento ke yang di Dalam deinit () dijalankan 1x Saat EA di rimuovere grafico dari, grafico atau ditutup yang inizio di Dalam () dijalankan TIAP tick (TIAP ada di prezzo baru) Nah, Coba Lihat EA super semplice berikut ini: Logika EA ini, kira2 (misal EA ini diletakkan di grafico GBPUSD 1 ora), Jika Tidak Ada posisi, Jika candela marmellata Lalu closenya diatas EMA 10, Maka acquistare, kalau candela marmellata Lalu closenya dibawah EMA 10, maka vendita. comprare di candela aperto yang GW kasih panah (Karena candela sebelumnya chiuso di ATAS EMA) di 1,7366, dan vicino di 1,7516 (150 pips TP). ehm, spreadnya lupa gw itung harusnya acquistare Nya dapet di 1,7369 di prezzo dan TP Nya di 1,7519 ya TAPI intinya kira2 gitu lah Coba kita telaah Satu per satu bagiannya. penjelasan di argomento ini sekilas aja. detailnya nanti Akan dijelaskan di masing2 bagian. Jelas cukup Kan ya extern intinya supaya tersebut Bisa utente finale diubah2 Oleh variabile yang Tidak memiliki akses ke codice sorgente EA. Jika semua ordine 0, Yang berarti perintah dibawahnya (didalem) Akan dieksekusi jika Tidak ordine ada sama sekali. yang dianggap ordine Adalah Baik posisi TERBUKA (buysell) atau attesa di ordine. IChiudere () itu untuk fungsi mengambil di prezzo vicino candela Dari (detailnya Akan dijelaskan di bagian lain) pada sintassi ini, berarti dia ngambil di prezzo vicino dari coppia dimana EA di allegare, 1 candela sebelom sekarang. iMA () itu buat ambil Nilai media mobile, Yang Dalam sintassi ini brarti EMA periode 10 diitung dari di prezzo vicino, 1 marmellata sebelum sekarang (Biar waktunya sama ama candela yang dibandingkan) OrderSend () digunakan untuk ordine melakukan, nanti akan dijelaskan di bagian Lain , termasuk cattura errore penggunaan Nya supaya Tidak terjadi tragedi file di log ukurannya bergiga2 altrimenti se dan yang dibawahnya ITU sama, Cuman tanda Nya aja yang dibalik. semplice kan. ya semplice, lah EA Nya juga semplice sekali. Ga ada denaro managementnya, ga ada trailling fermata Nya, ga errore Ada collettore Nya, dll dll TAPI ya ITU EA palizzata Sederhana, nantinya di bagian2 selanjutnya akan dijelaskan Lebih detil mengenai fungsi2nya. 8230.Tentunya di distacco saya Berikutnya.

No comments:

Post a Comment